събота, 17 септември 2011 г.

Добре дошли, уважаеми читатели!

     В първия пост навярно трябва да обясня концепцията на блога.
     Ще пиша за Китай, тъй като от 2003 година животът ми е тясно преплетен с него. Ще се опитам да не ви заливам с куп статистически данни и информация, която лесно се намира в интернет, а да ви разказвам какво усещане е създало у мен дадено място, какво ми е направило впечатление или какво ми се струва интересно. Ако не намирам подходящите думи, ще оставя снимките да говорят сами за себе си.
     Разбира се, за тези, които предпочитат да получат повече информация, ще се старая да давам и връзки към уикипедия, или друг сайт, където могат да прочетат всичко, което ги интересува. С удоволствие ще отговарям и на въпросите ви, стига знанията ми да са достатъчни за това. Добре е още в началото да подчертая, че аз НЕ ЗНАМ ВСИЧКО НИТО ЗА КИТАЙ, НИТО ЗА КИТАЙСКИЯ ЕЗИК. Завършила съм китаистика в СУ, в момента продължавам образованието си в Китай.
     Другата голяма тема, за която ще пиша, е самото писане. Обичам да пиша и ще споделям, ако попадна на нещо интересно или полезно за останалите пишещи.
     И третата, вероятно ще публикувам за всякакви други неща, които по дадена причина са ме заинтригували.
     Ще публикувам и на български и на английски.
Ако харесвате този блог и искате да сте в течение с новите постове, можете 
Блог класация

Няма коментари:

Публикуване на коментар